En dag på stan

Denna dagen började bra. Barnen var på bra humör & även jag var på bra humör. Men det bra humöret ändrades snabbt, när vi skulle bege oss till dagis. Hissen funkade inte tyspiskt nog (detta händer super ofta) Så var bara att gå in igen, packa ner Miian i bärselen & dra vagnen ner för två långa böjda trappor. Samtidigt som Milian blivit ledsen då jag fick väka han ifrån vagnen. iväg kom vi alla fall & precis att vi han med tåget in till stan, när vi lämnat dominic på dagis. 
 
När vi kom in till Emporia möte vi upp Milians blivande Gudmor. Hon hade redan gått & köp vanila latte under tiden hon inväntade oss. Vilken pärla, räddade mitt dåliga hiss humör direkt ♥. 
Blev en mysig shopping tur. Blev kläder till pojkarna denna gången. Hitta jätte fina kläder på Zara till dem båda två. Dessutom skämde Milians gudmor bort pojkarna med ytterligare kläder, från Zara, nameit & cubus. 
påvägen hem fick jag sms om att Dominics sparkcykel hade kommit. Så den hämtade vi också ut efter vi hämtat hem Dominic. Ni kan tro att jag blev glad när hissen funka igen nu när vi kom hem. Då jag både bar på påsar & sparcykel + vagn. Nu väntar en lugn efter middag tills F kommer hem. 
 
Dominics nya kläder
morgon dagens outfitnär han ska träffa klasskompisarna för första gången. 
Byxor till Milian 
 
 kläderna till dominic från Milians gudmor
Bodys från Milians gudmor 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Aina Strand

Fina inköp :)

Svar: Tack :)
Jennii

       http://ainaphoto.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: