Fredag

Här började dagen tidigt. Prinsarna vaknade redan kl 6. Jag var inte lika pigg som dem vid den tiden. Men bara upp & göra frukost. Vid 9 blev det promenad i solen, till öppna förskolan. Alltid en hit hos dominic. Milian sov mest under tiden vi var där. Påvägen hem blev det ett stop vid affären, inhandling till middagen ikväll. Dominic fick även två filmer. En av dem var ninjago. Något man hör han prata om hela tiden. Jag kan nog allt om dem nu efter att "han lärt mig allt man ska veta om ninjago". Min söta prins. 

Nu har dominic åkt hem till sin pappa & R. Blir mys med Milian nu innan F kommer hem. Sen i helgen står undanplockning i barnens rum på schemat. Då vi ska byta deras rum & måla om i veckan sen. Kommer bli så fint :) 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: