En dag i stan

I dag blev det en shoppingrunda på emporia med Linda. Blev en mysig fika på espresso house. Med hem kom ett par helt underbart fina byxor till Milian. Fick även med ett par fina spetsleggings på rean till mig. 
Var egentligen meningen att jag skulle köpa en Keps till dominic. Självklart fanns inte den vi tittat ut just på den butiken där. Får bli att beställa hem den istället. Hitta självklart massa annat fint jag gärna velat ta med mig hem. Men får bli nästa månad, då jag & F ska förnya garderoberna lite.
Milian var hur snäll som helst idag. Lite ledsen var han bara, när vi fastnade på tåget i 50 minuter pga spårfel. Blev lite sena till dagis, men Dominic var glad som fick äta mellis på dagis då. Tur någon uppskattade förseningen ;)
Nu blir det bara massa mys med mina pojkar, efter en händelserik dag. 

Newbie byxor till Milian.

Rea fynd



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: