Torsdag

Nu är vi precis inkommna från snön. Har hämtat Dominic från dagis så nu sitter vi i soffan & myser. 
Jag är inte speciellt pigg idag som jag var igår. Blev lite sömna i natt, vaknade halv 3 sen var det omöjligt att somna om. Låg vaken till ca halv 7 sen somna jag, men strax där efter var det dags att gå upp - Så typiskt.
Av den lilla energi jag haft idag, blev det att snabbt baka ihop lite vaniljmuffins med hallson & kokos. 
Även suttit i telefon endel. Irriterande när man ber om papper från ett gammalt jobb, & det ska ta dem 1 månad att skicka dem. Sen när dem väl är skickade så slarvar posten bort dem, så man får ringa & be om nya igen. blev att ringa försäkringskassan & säga att dem är påväg men sena. Vill bara att allt krångel ska vara borta så man kan få lite pengar. - skulle haft första utbetalningen förra månaden, så ni förstår varför det är extra irriterande. 
 
Men till något positivt, har en glad Dominic här hemma som är överlycklig för snön. 
Han sa i dag på morgon innan vi gick till dagis
 
D - Mamma dagis sa igår att det ska komma snö idag. 
 
Jag - okej, ja vi får se det blåser massor alla fall. (trodde inte det skulle snöa så ville inte ge förhoppningar)
 
Fem minuter efter vi börjat gå mot dagis så börjar det snöa.
 
D - Titta mamma vad var det jag sa, det snöar :D 
 
Tänk vad lite snö kan göra ett barn glad ♥. Bara synd att man har lite svårt att ta han till pulkbacken idag. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: