Söndag

Varit en söndag allt i från lugn. Dominic vaknade tidigt som vanligt, så han var i fullgång med detsamma. 
Barnkalas på Leos lekland stod det på schemat för Dominic idag. Vilket han sett fram emot jättemycket. Roligt hade han haft & massor av bus blev det. Medan han var på kalas hämtade vi upp F:s dotter, sen var det tillbaka direkt igen till malmö. Blev en lunch på Max med henne. När vi väl var klara var det bara att hämta Dominic sen åka & handla hem lite mat. Nu stå F & lagar mat, ryggbiff rullader med bacon & philadephiaost. 
Barnen spelar Skylander, med deras nya figur vi köpte idag när vi handlade present åt födelsedagsbarnet. 
Själv njuter jag av en kopp Dolce Gusto Chococino. Försöker varva ner kroppen lite. Som är både trött & har foglossning, som känns efter en heldags åkande runt överallt. 
 
Resten av kvällen besår av familjemys innan barnen ska i säng. Blir nog en väldigt tidigt kväll för en själv också. Ladda inför morgondagens besök hos Specialmödrarvården. Får se hur mycket mini växt, på Tisdag blir det vanligt barnmorskebesök. Så då skulle vi kolla om jag öppnat mig något, får se om något är på g. Även kolla järnvärdet, inte för jag känner någon skillnad efter injektionen. Så får se om det har stigit i värdena. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: