Glad Dominic

Idag begav vi oss ut i snön mot öppna förskolan på förmiddagen. Kan säga att jag hade en glad Dominic hela vägen som lekte i snön. Han var även hel nöjd med att vi gick till öppna förskolan. Väldigt bestämd med att vi skulle leka med lera det första vi skulle göra. Han har nämligen tjtat om det hela veckan. ;)
Nu har vi precis kommit hem igen. Så myser i soffan, Dominic är lite trött efter allt busande. 
Vid två tiden åker han iväg till sin pappa & R. Då blir jag ensam kvar här hemma.Vad ska jag göra då?
Kommer bli tomt, F kommer inte hem fråns senare så får se vad jag hittar på. 
 
Dominic gjorde en fin snö ängel, precis innan vi gick in på öppna förskolan. 
Gladare än så kan man nog inte bli ↓ Älskade prins ♥
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: