Dålig uppdatering

Ja, som rubriken lyder så har det varit dåligt med uppdatering här på bloggen. Tyvärr är det inte för någon Mini tittat ut än. Utan beror på att jag legat sjuk nu så inte funnits så mycket att blogga om. Inte kul för er att höra hela tiden hur sjuk jag är & att jag bara ligger på soffan ;)
 
Förhoppningsvis är jag på bättringsvägen nu, men vågar inte säga allt för mycket. Har för lågt järnvärde trots järntabletter så därför är immunförsvaret inte riktigt där de borde. Ska få en järn injektion nu snart för att få upp mitt järnvärde så får hoppas de hjälper. 
 
Idag går vi in i vecka 37, endast 27 dagar kvar till beräknad ankomst. Men Mini får mer än gärna titta ut nu i dagarna, börjar kännas riktigt tungt med alla kilo nu. Dessutom har jag massor av förvärkar,  nga som gör ont än, så är bara magen som förbereder sig. Dock gör det att man känner sig sjukt orörlig. 
 
Annars är allt  klart inför Mini:s ankomst. Skötbordet har vi fixat hem nu. Fynda det på ikea nu när dem gör om barnavdelningen, så fick det vi ville ha för halva priset :)
 
Nu ska jag mysa lite med Dominic framför smurfarna & njuta av det ny städade hemmet vi har fått idag. 
 
 
Magbild från helgen. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: