Barnmorskan

Idag går vi in i ny graviditets vecka 38. Så är "bara" 20 dagar kvar till beräknad ankomst av lille Mini. - Barnen frågar varje dag när lillebror ska komma ut. Tänk om man bara viste exakt när ;)
 
Dagen inledes med besök hos specialmödrarvården. Mini växer på som han ska vilket är positivt. Det som var mindre positivt, var att mitt järnvärde inte alls stigit efter min injektion. Så blev massa nya blodprov idag, bara att vänta & se vad dem visar. Dem vet ej om dem vill ge ny injektion pga hur jag reagerade sist. Så visar blodproven väldigt dåligt är det tal om Blodtransplantation som alternativ istället. Håller alla tummar & tår att man slipper det. Bara försöka vara positiv nu den sista tiden, & hoppas allt löser sig till slut. :)
Fick utskrivet någon lite starkare panodil, som jag ska ta innan jag ska sova. Är mot smärtan jag har av foglossningen som gör att jag kanppt kan sova alls. -tabletten påverkar inte bebisen. F¨år se om det funkar. 
Lite sömna inna Mini kommer hade inte skadat. Sen blir det mindre sömna igen när Mini kommit ut. Men den sömnen offrar jag gärna för lille Mini när han är ute. - Sovande bebis eller vaken nattbebis är frågan. 
 
Nu ska jag mya lite med Dominic som är hemma idag, i morgon är det dagis för honom igen. Var en sväng uppe på öppnaförskolan efter barnmorske besöket. Alltid lika populärt av Dominic att gå dit. Så passa bra nu med en lite lugnare eftermiddag :)
 
Dagens bebismage ♥
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: