1 timme blev 2

Idag började vardagen igen, Dominic började dagis igen efter jullovet. Han var glad att få träffa kompisarna igen, dessutom hade dem fått in lite nya leksaker som såklart var spännande. 
 
Själv blev det in till sjukhuset då jag skulle få min järninjektion. Dock fick dem avbryta efter 2 minuter då jag var överkänslig. Blev supervarm, illamående & jätteröd om magen. Så dem fick ställa in droppen på halvfart istället. Vilket hjälpte men blev att sitta i 2 timmar då istället för 1 som var meningen. Nu återstår det att se om det var mödan värt. Borde känna mig piggare i morgon :) 
 
Nu ska prinsen sova sen ska jag inta soffan, innan de är dags att själv krypa tills sängs.Inte många timmar sömn man får per natt, så får ta vara på lilla jag får. 
 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: