Måndag

Ny vecka & måndagen är snart redan slut. Dagarna bara flyger iväg. Dominic lekte med dagiskompis på förmiddagen, Dem hade jätte kul. Medan han var där gick jag & Milian till öppna förskolan. Eftersom dem städade här hemma. Så allt tajmade in bra med att allt var samtidigt :)
Just nu sover Milian i vagnen sen vi kom hem. Dominic spelar skylander enstund medan jag försöker komma på vad vi ska äta till middag. - Idé torka! 
Även pratat med försäkringskassan 5 gånger idag. - Dem ringde upp för att ställa 1000 frågor innan dem kunde besluta något. Så äntligen ska jag få mina pengar för graviditetspenningen. - Bara sådär 1 1/2 månad för sent. 
 
Var en stund hos mamma innan vi gick & hämtade Dominic hos kompisen.
Passade på att väga mig hos mamma. Har gått ner 11kg på 2 veckor. Bara 7 kg kvar att gå ner till målvikten. - Ska inte riktigt ända ner till startvikten.
Gick upp över 20kg när jag väntade Milian! 
 
Vänster bild - Från idag
Höger bild - Togs dagen innan Milian föddes
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: