Helg mys

Denna helgen har beståt av besök,kalas & massa mys. Haft besök av min syster med familj igår & idag hade vi min bonus syster med sambo på besök. Självklart var dem här för att få bebismysa lite, eftersom dem inte hunnit träffa Milian tidigare. Ugår kväll var vi iväg på kalas också en stund. Även där fick Milian bli lite bortskämd med alla som ville gosa med honom. Annars idag har vi bara tagit det lugnt, njutit av att F varit hemma. 
 
I morgon står det lekdejt på schemat för Dominics del. Han ska hem till en dagis kompis på förmiddagen. Så då får jag & Milian roa oss på egen hand. 
Kommer även bli rent & fint här hemma i morgon då hemstädet kommer för sista gången. Vi ska bara ha vid någon enstaka gång sen. Nu kan jag ju städa själv här hemma, Ingen tung mage att bära på, eller några förbud om att jag bara får ligga på soffan. Men skönt har det varit att ha städ hjälp, absolut. :)
 
Bild från igår när vi skulle på kalas. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: