Onsdag

Nu är vi hemma igen, precis hämtat dominic på dagis. Jag & Milian tog en spontan tur till boholsson idag med mamma. Hon hade sett fel på schemat så hon var ledig idag. Blev lite shopping & mysig fika stund. 
Köpte servetter inför dopet, lika bra att köpa när man hittar fina. Så har man spridit ut kostnaden lite inför dopet. 
Blev även en lite leksak till Milian & ett mini sandset till sommaren. Dominic fick nya strumpor. - hans försvinner konstigt nog alltid. Nu ska vi bara ta det lugnt resten av dagen. Vi har inga speciella planer inför valborg. -Har ni?
F jobbar troligen sent idag. Får bli hemma mys med barnen istället. 
 
Dagens shopping. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
emma

Hej!
Tkr att du har en jättebra blogg! :)

Jag videobloggar i min blogg och nu undrar jag vad just du skulle vilja se för nånting? :)

       http://emmiisliv.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: