Torsdag

God morgon, Dominic tog sov morgon till halv 8 idag. Var skönt då, jag låg vaken vid 4-5 för en liten pigg mini låg & sparkade. 
Nu är det frukost, innan det är dags att lämna Dominic på dagis sista dagen denna vecka. medan han är där ska jag följa med min syster till entré. Hon ska ha lite kläder åt sina barn. Så följer bara med som sällskap. Så jag slipper sitta ensam i soffan hemma. 
Tänkte passa på att kolla in glasögon till Dominic när vi ändå är där. 
Ganska svårt att hitta till honom. Men ska se om vi hittar ett par som vi kan köpa nu i slutet av månaden. Så min prins kan se ordentligt. Riktigt dyrt till barn. Men billigare till vuxna förstår inte riktigt det borde vara tvärtom.  

Senare idag blir det att krama & pussa massor på F. Han åker nämligen till Spanien idag på konferens i en vecka. Kommer vara så tomt här hemma, Dominic är hos sin pappa dessutom under helgen. Tur L kommer på lördag & gör mig sällskap film kväll står på schemat då.  

Ne nu är det dags att göra sig i ordning innan vi ska gå. 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: