Söndag

Sitter i soffan & myser efter en tur med mamma & äldsta systern, vi var iväg på barnloppis i genrap tillsammans. Fyndade lite bebiskläder & även en babywatch för 50kr som kostar 900kr ny. både söt stjärn nattlampa i & 5 vaggvisor som den spelar. Fynd är att älska :* Just nu är F i väg med Dominic & hämtar lite verktyg, dem ska börja bygga våra sängbord idag. Sen är Fs dotter i väg & blir bortskämd med shopping. Så min plan är att ta det lugnt medan alla är upptagna, är riktigt trött idag. Passar på att Inviga mina nya kaffekopp medan jag bloggar, unna mig den igår ikea 15kr när vi var på ikea & köpte födelsedags present. koppen var det enda som följde med hem till oss. Men såg mycket jag gärna velat ha. som man alltid gör när man inte ska handla något. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: