Sep. 03, 2013

Efter besöket hos barnmorskan idag på morgonen.(skriver om de strax) Så åkte jag med min syster & hennes barn till bo Ohlsson. Ingen shopping för min del mer än strumpor åt F ;)
Mamma ville ses en stund idag också. Så blev ett snabbt besök hos henne vid lunch tid. Visa förra gångens ultraljudsbilder & kollade på lite av renoveringen dem gjort. Avis på golvet dem ska ha i hallen. De vill jag ha i sovrummet. Synd de inte är någon ide att bekosta de i en hyreslägenhet.

Nu sitter jag här i soffan & fått i mig lite lunch råstekt potatis & Cream freishe med paprika. Sitter faktiskt och funderar på om jag ska göra en ananas paj nu. Har lite ananas hemma som jag måste använda. onödigt att slänga när man kan göra något gott :)



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: