Lördag

Usch, trodde sömn & vila skulle göra förkyldningen bättre igår.  Men istället är jag sämre idag.
Blir sängläge hela dagen, orkar inte ens gå ur sängen. Hur fördriver man tiden när man är själv & sjuk? skulle behöva lite tips för känns som tiden går så sakta just nu.
Glad att dominic inte är hemma, så han slipper ha en tråkig mamma som inte orkar göra något. Saknar min busunge endå ♥. 
 
Däremot nu när jag ändå inte har så mycket annat att göra. Har jag gott om tid att kolla på massa bebis inspiration alla fall. :* Så bli inte förvånade om de kommer upp lite inlägg om det sen. Inte långt kvar innan allt ska vara klart till ankomsten. ♥
 
Tänkte njuta av en varma koppens soppa nu, så man får i sig något i magen. Perfekt i höstvädret också.
 
 
 

Kommentarer
Amanda

Jättemysig bild! :-)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: