Kvällsmys

Nu sover Dominic gott. Han har mått lite bättre nu sista delen av dagen, vilket är väldigt skönt. Jag tappade rösten helt idag kan knappt viska. vilket gör att det är ganska svårt att kommunicera med en 5 åring. speciellt när han blir smått uttråkad på sin mamma som inte orkar göra något. & man inte ens kan svara honom - som tur är gillar han "teckenspråk" så vi har klarat dagen helt okej endå. 
Medan han sover nu, passar jag på att njuta av en stillsam stund & dricker min 5:e kopp te för dagen. Ska vara uppe en liten stund till bara, sen säger jag god natt för mig med. Helt slut i kroppen, hoppas på lite mer sömn i natt.
Ska bli skönt att få hem fästmannen i morgon, så man får lite hjälp. Han är ledig resten av dagen när han kommer hem från spanien. Blir att passa på att mysa extra med F då. Gissar att det är en viss Dominic, som kommer vilja busa massor med F när han kommer hem också.



Kvällsmys med te & bloggning↓



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: