kväll

Tänkte skriva ett litet kvälls inlägg. Inte för jag gjort så mycket idag. Har faktiskt bara legat i sängen sen jag vaknade. Gått upp bara precis när jag behövt göra te eller något att äta. 
blivit massor av film tittande så tiden har gått hyffsat snabbt endå. Skickat lite med F från spaninen. 
Helt sjukt hur man kan sakna någon så mycket, efter bara någon dag. Men längtar verkligen tills han kommer hem igen. Ofta brukar man tycka att det kan vara skönt med lite egen tid från varandra. Men inte alls kännt så.
Utan tycker jag får nog av den ensam tiden, under dagarna när han jobbar & jag är hemma. 
Man märker verkligen hur mycket man älskar någon, när man känner saknad. Gäller desamma med ens barn. ♥
 
Nog om ensamhet & att vara sjuk, börjar låta helt deprimerande. Till något lite roligare, tittat på lite saker till mini.
Hittade dessa sakerna som jag gillar. ↓Längtar mest till att vi ska beställa hem vagnen. Då känner man att det verkligen börjar närma sig. Sen är det inte långt kvar till jul & då brukar tiden bara flyga iväg. Man märker att det snart är jul, när coop börjat spela förhands julmusik direkt när man kommer in. Så tror den här sista halva kommer gå snabbt. Kan hoppas det alla fall, Dominic tjatar redan om & frågar när det är februari ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: