Home made

Man vet att man börjar bli frisk, när man börjar känna gravid illamåendet igen ;) Riktigt skönt att det går åt bättrigs vägen. Hade Energi över igår att faktiskt städa igenom alla rummen. Började med att jag störde mig på att köket blivit rörigt, nu när jag varit sjuk. Dem andra rummen gjorde jag i rena farten. :*
 
Eftersom vi börjar bli friska här hemma, så fick Dominic gå till dagis idag, han har bara hostan kvar men den kan hänga kvar ett tag. Han var alla fall glad att få gå dit, Dem skulle ha utedag & bygga koja i skogen :) 
Så när Dominic var lämnade, fick jag ett ryck att baka kanelbullar. Tror det beror på det härliga höstvädret. 
Har nog glada barn & man sen när dem kommer hem. Mina små kakmonster. Jag är dock inte bättre själv. 
 
Frågan är vad man ska göra av återstånde 1 1/2 timme innan det är dags att hämta hem Dominic. 
Ska Fuska & njuta av en kanelbulle i lugn & ro medan jag funderar ut det. ;)
 
Yumi ↓
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: