Happy

Ny vecka redan, tiden har verkligen gått snabbt. Här började morgon med bus. 
Dominic busade så mycket med F, att F inte fick ta en sekunds paus. Så söta. 

vi hade bokad ultraljuds tid idag. Dominic var hos min mormor en stund på förmiddagen medan vi var där. Då han endast går på dagis nu tis-tor. Därför är han är ledig idag. Mys!

Blev en väldigt grundlig undersökning på Ul. Istället för 15 min, blev det 1 timme. Vår ultraljuds barnmorska hade en student med sig. Så hon gick igenom allt jätte noga. Studenten fick även testa sen. Underbart att få se vårt mirakel extra. Datumet är även helt fastställt nu den 2 februari går vi efter. Så går in i vecka 20 idag. Fick helt fantastiskt fina bilder med oss hem. På en av profil bilderna kunde man ana att han kommer få sin pappas näsa :) 


Nu kör jag & Dominic mys dag, tar igen tiden vi missat. Massor av pussar & kramar nu! <3 

Brevbäraren knackade precis på, hon hade med sig mina nya mamma jeans, jätte snygga & bekväma. 299kr på HM. 




Kommentarer
Anonym

kan du inte visa bildet när du var gravid med domenic?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: