Fredag

Njuter av lite egentid, en skål med naturgodis & en väldigt aktiv bebis idag. Dominic är hos sin pappa denna helgen, känns redan tomt här hemma utan barn. Som tur är får jag hem min busungen på söndag kväll igen. Påtal om busunge, så vaknade dominic kl 6 idag. Han frågade till & med om han hade tagit sovmorgon för han var så pigg. Försökte intala han att det var natt, men gick inte utan att han skulle upp & ha frukost ;) Blir inget nytt med tidiga morgnar sen när bebisen kommer alla fall. 
 
Nu ska jag forsätta njuta av en sparkande bebis & vila lite, innan F kommer hem om någon timme, då blir det lite mys middag & kvalitets tid. Blir en lugn helg med endast lite planer. bland annat ska jag iväg med mamma & min minsta lillasyster, till hörby badet i morgon kväll. Det är hjärtebarnsförbundet som annordnar en aktivitet med bad & buffe. Blir även tvättning & provköra en barnvagn i helgen. när man tror man bestämt sig, så börjar man fundera på en annan;)
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: