Ensam hemma

Har varit en dag med fullrulle. börjde med att vi gick till öppna förskolan med mamma & cornelia. blev massa bus & fika paus. Dominic tyckte det var super kul. Så funderar på att gå dit på måndag igen. 
följde med mamma hem en stund efter. blev lunch & mer lek för barnen. Själv börjar förkyldningen ge sig på mer, så är jätte trött! Blev bara en snabb vända hem sen, innan Dominics pappa kom & hämtade honom. 
 
 
Nu sitter jag hemma själv lite smått uttråkad faktiskt, alldeles för tyst här hemma. 
Men lite sysselsättning har jag. för hämtade precis ut min födelsedagspresent som kom idag.
Happy Happy! otroligt fint skick för att vara begagnad & 3 år gammal. Dessutom för de priset han fick den för. kunde man tro att den skulle komma sönder slagen ;)
sitter & leker med den liten nu, försöker lära mig hur den funkar. Faktiskt väldigt enkel att använda. 
Så detta blir första blogg inlägget från denna Macbooken, & fler kommer det bli. 
 
 
Verkligen bortskämd av min fästman ♥. Det sista jag kunde gissa på att jag skulle få.
Trodde han skämtade först när han berättade det.
Har sagt att han ej får köpa någon julklapp till mig nu. Om ens födelsedagspresent nästa år ;)
 
 
Happy Girl!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: