Barnvagn

Har nämt tidigare att vi funderat på att beställa en Tako Laret barnvagn. Men vi har även haft ögonen på Brio Sing. Bara att dem nya modellerna inte haft någon färg som fallit oss i smaken. I lördags hade jag av en slump turen att se en annons, där en tjej sålde en choklad brund Brio Sing. Både sitt- och liggdel med regn & myggnät. för endast 1000kr. Skickade & frågade om den var kvar, fick svaret att en annan skulle komma & hämta den. Fast någon timme senare fick jag svaret att hon aldrig kom, så att vi fick köpa den om vi ville. Kan säga att jag blev glad, en jättetrevlig och ärlig tjej som sålde den. 
 
Förvånad över skicket, ser inte ens använd ut. Sittdelen är inte använd alls & liggdelen är bara använd någon månad. Så varken solblekt eller fläckar. Dessutom hade hon sänkt priset utan att jag visste det. Så det slutade med att vi betalade 700kr som min mamma var snäll att betala så länge, för en komplett vagn, istället för att lägga 5000kr på en ny. Kan verkligen kalla detta för fynd. Även fästmannen är nöjd här hemma, för både med vagn & pris. Så nu kan man köpa en lite finare skötväska & dylikt, utan att känna att man kastat ut massa pengar :) 
 
Bilder på helgens fynd ↓ Äntligen är barnvagnen inhandlad :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hannah

Super fin vagn, men det är väl en brio smile och inte sing? :) superfin i alla fall och vilket klipp :D

Svar: Tack :) det ser ut som en smile men är en sing bara att det är två års modeller tillbaka. Men denna färgen finns på årets smile därför är dem så lika :)
Jennii

Lina

Vilken fin vagn! Och vilket klipp :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: