Babysitter and nurse

Ny vecka. & Idag går vi in i graviditets vecka 19, eftersom datumet blev flyttat.
Special mödravården ringde även idag om en tid vi skulle ditt på vårt första besök. Är för att extra kolla tillväxt & livmodertappen. Så bebisen inte är för liten eller att jag öppnar mig för tidigt. Känns skönt att få de dubbel kollat :)

Annars idag var jag barnvakt åt min syster dotter en stund på förmiddagen, då hon är sjuk & min syster skulle storhandla. Blev massa mys innan jag skulle hem & börja tvätta.
Nu pysslar jag om nästa sjukling mellan tvättvarven, F har lyckats dra på sig en jätte förkylning så han kom hem
För en stund sen. Ska göra lite grönt te till han nu & sen laga lite kycklingsoppa.



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: