15 September

God morgon. Riktigt höstväder idag, regnet slår mot sovrums fönstret. Medan jag försöker få i mig lite frukost. sovit jätte dåligt i natt vaknat 1-2 ggr per timme. Så huvudet känns som en bomb. Men mår man som sämst, kan det väl bara bli bättre eller hur?
Sängen blir min bästavän idag också. Får hoppas de blir lite bättre till eftermiddagen. Så jag kan vara med och fira min mamma idag, som fyller år i morgon ♥.
Någon som är glad idag är mini i magen. Han sparkar för fullt, & gjort hela morgonen. Mysigt. 
Vid ca 18 idag får jag hem min stora prins, Då blir det massor av kvälls mys. Dem skulle fira Dominics födelsedag idag med släkt. Så har nog en pojke som kommer prata i ett sen om vad han fått. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: