Vecka 25

Idag går vi in i vecka 25. 
 
Uppdatering.
* Beräknat datum: 2:a Februari
* Vecka: 25
* Dagar kvar till Bf: 111 Dagar
* Trimester: 2
* kön: Pojke
* Namn fundering: Tino eller Maximilian
* Hur jag mår: Idag mår jag illa, fick inte i mig frukost itid. Annars mår jag av & till med tröttheten.
Börjar känna allt mer att man inte kan röra sig som man brukar, nu när magen börjar komma fram. 
* Sparkar: Känner sparkar varje dag, har en livlig liten bebis i magen. Han är som piggast tidigt på morgonen & kvällstid. Favorit sidan är fortfarande höger sida i magen. 
* Sammandragningar: Har haft lite sammandragningar på morgonen som som känns & gör lite ont. Men har inte varit riktigt så pass länge, att vi behöver åka in. 
*Mjölkpruduktion: Läcker en hel del mjölk
* Bristningar: Inte fått några bristningar än. 
* Humör: inte haft så mycket humörsvägningar, Haft någon fåtal gång när båda barnen varit på "ej lyssna humör" som jag kännt att stubinen varit kortare. Men brukar gå därifrån & låta F ta han om det då. 
* Extra sugen på: Inte haft något specielt jag varit extra sugen på hela tiden. Utan bytar för varje dag, sen när jag väl fått de, så är suget borta. 
* Nästa barnmorske besök: 22 Oktober
* Nästa Ul på speciall Mvc: 4 November
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: