Trött!

 
Precis kommit hem från en tur i Ystad med min syster. Blev att kolla lite smått i affärer & en mysig fika på favorit caféet. Så nu har jag bäddat ner mig i sängen en stund innan jag ska hämta Dominic kl 14.
Är så trött! varit vaken sen 03.42. Då min kära fästman är förkyld & började snarka, vanligtvis brukar de gå & putta på honom, men inte denna gången. Så inte fått en minsta blund sen dess. Hade sammandragningar en stund också, så de hälpte inte alls att somna. Van vid lite sömn är jag ju deffinitivt när mini kommer ut ;)
 
Kan hoppas på en lugn dag, men svårt att tro då vi har båda barnen idag. Så blir nog motsatsen till lugnt ;)
Bara att köra på ändå & hoppas på mer sömn i natt istället. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: