Onsdag

Dominic är lämnad på dagis & jag har precis fått i mig frukost. Disken är i full gång, även inhandlat till middagen idag. Full rulle här hemma. Vattnet ska stängas av idag igen.. Så lika bara att få allt gjort som behöver vatten. Och som vanligt när vattnet stängs av här, har jag så klart bokat tvätt tid. Fast hade tur denna gången, då jag bokade tvätt tid hos min syster som bor på andra sidan gatan. Så här blir det äntligen tvättning, när Dominic kommer hem sen. Han ska leka med sina kusiner, medan jag tvättar. 
För sen ikväll när F kommer hem ska dem forsätta bygga. Dominic hade varit så glad igår, när han hade fått hjälpa till. Var även framsteg, då han låg & sov när jag kom hem strax efter nio. Dominics brukar alltid envisas med att vara uppe tills jag kommit hem. Men igår hade han varit så trött, att han somnade efter att F läst saga för honom ♥
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: