Ombokat

Idag skulle vi egentligen till barnmorskan. När jag lämnade Dominic på dagis strax förre 8, så ringde dem & bokade om mötet då vår barnmorska blivit sjuk. Så blir inte fråns på måndag istället. 
Lite synd för tyckte det var skönt att vi skulle dit idag. För att få prata lite om läppspalten & mina samandragningar.- Får snällt vänta tills nästa vecka. 
Dominic var väldigt glad att han skulle få leka extra med kompisarna idag på dagis. Så han var glad att jag lämnade honom tidigare idag. Han brukar alltid säga att jag ska komma senare. För han tycker att han alltid är mitt uppe i leken när jag hämtar honom kl 14. - Min busunge
 
Eftersom planerna blev ändrade, så sitter jag nu här med en nybakt kladdkaka - Gottegris jag vet!
Fyller i lite blanketter till försäkringskassan. drygt att fylla i blanketter enklare om man kunde gjort allt på nätet istället. Men får hoppas allt blir rätt nu :) 
 
 
 

Kommentarer
Amanda

Skulle du inte kunna göra ett litet inlägg om varför/hur barn får läppspalt?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: