Ny vecka

God morgon
Sitter & njuter av en kopp av mitt favorit tea. - köpt hem tre packet, så det inte ska hända att det tar slut igen i vart enda affär när jag ska ha. Är snart dags att göra sig i ordning här hemma. Ska strax lämna dominic hos min syster, medan vi åker till barnmorskan. - Blir mättning av magen, vikt, blodprov & höra minis hjärtljud♥ Updaterar om besöker när vi kommer hem. 
 
Annars i helgen har det både varit full rulle & väldigt lugnt. Både hunnit med ullareds besök, blev julkpappar, Vantar & mössor till barnen. Nu är vi redo för vintern!
Även blivit mysiga frukostar & fika med fästmanen i helgen. Njutit av lite egentid tillsammans. 
Däremot igår fick jag en släng av riktigt raslöshet i kroppen. Ville göra något men viste inte alls vad. Det hela slutade i köket som vanligt, men denna gången blev det lite godisar som blev till. - Morzartkulor & Snöbollar. 
 
Nu ska jag se om jag kan få på busungen lite kläder :)
 
Mina hemma gjorda godisar, riktigt mumsigt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: