Mys Söndag

Här har vi en lugn söndag, blev mysigt frukost tillsamans. Riktigt höst väder idag, så känns verkligen som en söndag. En dag utan planer. Nu ska F bygga lite på sängborden medan jag tänkte avnjuta en kopp te i soffan. 
Idag har vi som sagt inga planer vilket är väldigt skönt.
Hade en sån dag igår också, fast då kändes det inte lika skönt utan blev raslös isälllet;)
Så blev resturang besök på rosegarden igår kväll med fina F. Riktigt mysigt, bara varit på resturang en gång under vårt förhållande så var väl på tiden. :* Behövdes efter turbulensen från Ultraljudet + lite egen tid. Så passade perfekt med god mat & bara njuta av tillvaron. 
 
Nu ska jag koka mig den där koppen te & bara ligga på soffan resten av dagen. Innan vi ska hämta prinsen ikväll.
Passar bra att ha en lugn söndag idag. Eftersom jag hade samandragningar igår på morgonen & dem vill vi inte ha igen.  
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: