Hela familjen

Idag blev det en sväng in till Ystad med min syster & hennes barn. Hjälpte henne med barnen medan hon var på Af, så hon tog Melwin med sig, medan jag & Ellie gick till banken. Skulle kolla på höstskor till Dominic, men typiskt var alla skor i hans storlek slut. Så får leta vidare. Innan hemfärd skulle min syster storhandla, gick snabbt inne i stan tog 2 timmar att göra allt, effektivt sammarbete;)
 
Blev te & surdegsmackor för att samla lite energi, innan Dominic skulle komma hem från dagis kl 14.
Fast när jag kom ditt tyckte han jag skulle komma kl 4 istället, för jag störde mitt i leken tyckte han. Min Gullunge
 
Nu väntar jag på att F & barnen ska komma hem. Denna helgen är vi hela familjen hemma ♥. Lär bli full rulle som vanligt så får se vad vi hittar på denna helgen. Nu ska jag börja med maten, står hamburgare & pommes på menyn som Dominic beställt. 
  
 Gott surdegsbröd och te till förmiddagsfika ↑

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: