Händelserik dag

Ja som rubriken lyder blev det en händelserik dag igår. Inte alls som planerat. När mammas utbildning var klar vid 12. Så började jag få sammandragningar. Vilket just då inte förvånade mig. Vanliga fall brukar dem försvinna efter en stund. 
När vi väl kom till Kristianstad var vi  Tidiga så åt lunch. Fortfarande sammandragningar, så tills slut fick vi gå upp till förlossningen innan Dominic skulle till läkaren. Blev att jag låg med ctg kurvan & inväntade läkare som skulle kolla livmodertappen. Medan min mamma fick ta Dominic till ögonläkaren. 
Hade tur att min mamma var med & kunde hjälpa till. Dominic var jätte duktig! 

Vi fick tillslut lämna Kristianstad på ett villkor. Att jag åkte in till Lund så fort det blev värre.  Tappen är lite påverkad, så får ta det ännu mer lugnt nu än innan. Jippi? Men allt för mini ska må bra & inte komma ut för tidigt. 






Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: