God morgon

Just nu sitter Dominic & jag i Hörby på mamma jobb. Hon ska ha en snabb utbildning. Fick följa med då hon ska köra oss till Kristianstad sen. Dominic ska på en väldigt grundlig syn undersökning kl 15:45.  Så vi kan beställa glasögon på lördag till honom. Åkte tidigt idag & kommer inte hem från vid 18 tiden. Ibland kan ipaden komma till räddning. Så stackars Dominic inte ska bli uttråkad på mammas jobb. Laddat upp med mackor & fika också till mitt matvrak ;) 

Ikväll är vi hela familjen igen, Fs dotter kommer denna helgen. Får se vad vi kan hitta på allihopa. Jag måste ta det hyfsat lugnt alla fall. Hade sammandragnings igår kväll, knappt kunnat sova i natt. Blev lite mycket när jag tvättade igår, en hel del bärande. Fy på mig. 

Duktiga Dominic som sitter lugnt & spelar. 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: