15 Oktober

Sitter här ner mys i soffan, med sista koppen av mitt favorit te. 
Dominic är lämnad på dagis. Han vaknade redan kl 6 idag. Så kvart över 6 var det bara att göra frukost till en pigg pojke. Så nu ska jag bara ta det lugnt en stund. Tänkte börja plocka lite här hemma sen. Funderar lite på hur man kan göra i sovrummet, funderar lite på att flytta på sängen. Får nog testa & se om väggen är tillräckligt lång för det. våra väggar är lite jobbiga, för just i sovrummet är väggen sne. Allt ser snet ut när man ställer något emot. Men bara att testa & se :)
 
Annars idag hämtar jag Dominic kl 14, som vanligt på dagis. Då ska vi mysa lite. Eller ja om han nu är på det humöret, gissar mer på bushumör. Ikväll sen ska Dominic & F ha lite egentid. Dem ska bygga det andra sängbordet tillsammans. Vilket dominic ser jätte mycket fram emot. Han älskar att få hjälpa till med allt, både matlagning & bygga. 
Själv ska Jag  iväg på en Mammagrupp, även kallat qvinnogrupp ikväll vi 18:30-21:00. 
Det är en grupp som mammor träffas, pratar & lagar mat tillsammans. Första gången jag ska dit, så får se hur det är. Min mamma brukar gå dit & sa att det brukar vara trevligt. så värt att ge det en chans. Är en gång i månaden bara :)
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: