Tisdag

Ligger i soffan med en pigg liten bebis i magen. Gick in i vecka 30 igår. alltså bara 10 veckor kvar -Längtar!
Var som vanligt hos läkaren igår. Hade en annan läkare som var riktigt riktigt dålig. Nästa gång har vi vår vanliga igen som tur är, för hon jag hade igår vill jag inte ha igen.
Är fortfarande soffliggandes, men tappen har stannat av att minska nu. Så nästa besök blir om 2 veckor om jag inte får kraftiga samandagningar innan. Fick se lite av vår lilla mini, han beräknades att väga 1400g igår, undrar igentligen hur han får plats där inne. Däremot har han hittat till mina revben, som blivit en måltavla att sparka på ;) Jämför man denna graviditeten & när jag väntade Dominic. Så är jag i samma vecka som Dominic försökte titta ut. Då jag fick riktiga värkar & började öppna mig 1cm. Fick ligga på BB i 2 veckor för att bli stoppad. Vi kan ju hoppas Mini inte följer sin storebrors fotspår. - Ligger hellre hemma med familjen, än på bb i flera veckor för att blir stoppad. 
Hoppas julklapps beställningen kommer i dagarna, så jag har något litet att sysselsätta mig med. Kanske börja julpynta lite smått? - Lite tidigt men ändå inte så tidigt. Då låter jag alla fall bli att göra sånt jag inte får. 
 
Nu blir det lite tea & sen ut i höst vädret för att hämta hem min stora prins :)
Ska försöka lista ut vad vi ska ha till middag också, så F kan handla på vägen hem, kanske kan få han att köpa lite morötter till mig :* - Mitt nya stora begär, helt sjukt hur sugen man kan vara på något! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Rebecca&Mathias

Så mysigt, och hoppas allting går bra! Ha en fortsatt fin Tisdag! :)

       http://twoplusone.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: