Love

Idag är det inte vilken dag som helst, för idag firar vi dubbelt, är både Farsdag & våran årsdag. 
 
1 år sen jag blev tillsammans med min stora kärlek F. Tiden har gått så snabbt fast samtidigt känns det som det gått mer än ett år. Kommer ihåg första dejten så tydligt. Första gången vi träffades var samma dag F kom hem från sin operation. Så med endast med vatten att dricka satt vi hela kvällen, ända in på halva natten & bara pratade. Kommer ihåg hur nervös jag var. Kändes rätt från början, men nervös över hur han tyckte att det kändes. Långt om länge fick jag den första underbara kyssen. Efter den dejten kunde jag inte sluta tänka på honom. 
 
10 November blev vi officielt ett par. En familj på 4:a blev vårt liv. Helt sjukt så mycket vi hunnit med på ett år, egentligen. Vi har flyttat ihop till en stor lägenhet vi trivs jättebra i. Varit på vår första semester utomlands tillsammans. Även haft sommar utflykter med barnen. 
 
10 Maj gick F oväntat ner på knä & friade, oförglömligt ögonblick ♥. Några veckor senare fick vi veta att vi väntar vårt gemensamma kärleksbarn. Är snart en familj på 5 & kan säga att jag aldrig varit lyckligare. underbar familj & finaste fästmannen. Kärleken bara växer, låter för bra för att vara sant när jag själv läser igenom detta inlägget, men äkta rakt igenom & det gör mig änu mer lycklig & tacksam för att jag har en så fin fästman att dela livet med.
 
Detta är bara första året & mer har vi att se fram emot. 
Snart kommer vår efterlängtade mini till familjen, bröllopsplaneras längre fram & husköp. 
Har hunnit med mycket under första året, men mer väntas att hända ♥
 
Vem hade kunnat tro att ens stora kärlek bara bodde några meter i från en.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: