Lördag

En tidigt morgon blev det, vakade kl 6 & precis när jag tänkte somna om vaknade Dominic. Morgon pigg som vanligt. Gjorde frukost sen la jag mig i sängen en stund till, men började må illa & raslös i ryggen. Så var bara att gå ner & göra Dominic sällskap i soffan medan F fick ta sovmorgon till halv 10. 
 
Är mina pojkar som varit dem flitiga idag, dem har slängt skräp & tagit en del av tvätten. 
& vad fick jag gör? jo ligga på soffan, inget man brukar klaga på att slippa tvätta & sånt. Men när man bara ligger på soffan veckodagarna också, blir det lätt små tråkigt i slut ändan. Blev en lång dusch & målade naglarna medan dem var & slängde skräpet. 
Blev ingen ompysslings dag i torsdags så fick bli idag, för samandragningarna kom som på posten när jag egentligen hade tänkt haft det. Bara för jag trodde jag skulle ha mer energi under dagen i torsdags. 
Håller tummarna på att inget mer hänt med tappen på måndag. En pigg mini är det alla fall, bara jag som är trött ;)
 
Nu ska jag ha lördags mys med mina pojkar. Dominic har fått lite lördags godis & kollar på Tom & Jerry innan läggdags. Typiskt nog är jag sugen på allt möjligt som vi självklart inte har hemma. Gå & gräva lite i skafferiet kanske? ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: