lite hjälp i vardagen

På måndag ska vi börja med att ta lite "hjälp i vardagen". Eftersom jag inte har lov att gör något hemma, speciellt inte städa - så är de svårt att hålla hemmet rent. Så på måndag ska vi ha vårt första hemstäd. 
Planen är en gång varannan vecka få vardagsstädning här hemma. Blir det dock lite mer grundlig städning första gången.
 
En av anledningarna till att man blir lite deppig när man inte får göra saker men man ser att det behövs. - Hade aldrig haft hemstäd i en lägenhet vid 23 års ålder om de verkligen inte behövs av speciella skäl. Tycker personligen, i vanliga fall, att det är ganska onödigt i en lägenhet när man är ung. 
Kan man inte göra det själv får man låta någon annan hjälpa till. Fast det tar emot att få hjälp med en sån sak. 
Trots det tar emot, ska det bli skönt att få de gjort så man slipper tänka lika mycket på det. :)
 
 

Kommentarer
Anonym

Lever du själv... kan inte din kille hjälpa dig att städa

Svar: nej lever inte själv:) därför har vi valt städning endast en gång varannan vecka för att få hjälp med lite vardags städning bara. min fästman hjälper till så mycket han kan, men jobbar han länge på vardagarna så är det inte alltid så enkelt att få ihop det, om jag inte får göra det, för massa annat han får hjälpa till med som jag inte får göra så är inte bara städningen. så endast städning vi får hjälp med som gör det enklare för oss att hålla de rent dem andra dagarna :)
Jennii




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: