God morgon

Dominic är lämnad på dagis, en liten ledsen prins i dag när jag gick. Men vet att han blir snabbt glad igen, för när jag ska hämta honom brukar han säga att jag kommer för tidigt & ska gå igen. - söt busunge 
Men aldrig kul att gå från dagis när man vet att han är lite ledsen. 
Något "ovanligt" idag på morgonen var att dominic tog sovmorgon till kvart i 8. - Händer nästan aldrig.
Tajmingen var såklart dålig från min sida, eftersom jag bara fått sova 20 minuter sen halv 5 i morse. Så jag drog ingen nytta av den sovmorgonen ;)
 
Nu blir det att mysa ner sig i soffan, tänkte göra en kopp varmchoklad & ta några saffransskorpor till det. 
F tog även upp lådorna med julpynt från källaren igår. Tänkte små kika lite vad vi har. - Märks det att man är julpynts sugen? 
 

Går dagens bild på bebismagen
V30.
 


 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: