" En vanlig måndag"

Går in i graviditets vecka 29 idag. Tredje & sista delen. Närmar sig mer & mer. 
Som alla andra måndagar nu för tiden så var det läkar besök idag för att kolla tappen. Den hade ändrats pytte lite. Tillräckligt för att få fortsatt förbud mot att göra något. Läkaren sa att jag skulle göra lika lite som om jag hade 38,5 grader feber. Bara att göra som han säger för minis skull. 
Kommer antagligen ha förbud att göra något tills man kan se att tappen stannar där den är & jag inte har dagliga samandragningar. För börjar jag göra saker för tidigt så är risken att tappen påverkas mer. & vi får en bebis för tidigt. 
Hade dock hoppats på att alla fall få börja göra lite igen. Bara att hålla ut. 
Blir nytt besök på måndag igen för att kolla tappen. Blir även att kolla tillväxten också för säkerhets skull & kolla så han följer sin kurva. 
Läkaren var förvånad över att F kunde vara med på alla besöken. Han var sällan med om att mannen var med på alla extra kontroller. 
Har en underbar fästman som gör allt för sina barn <3 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: