Årets första

Idag åkte Dominics overall fram, för är riktigt kallt idag. - Dominic var helt överlycklig att få ta på sig overallen, då han pratat om den sen i början av hösten ;)
När jag hade lämnat Dominic idag, blev det hem & göra årets första knäck. Får se om jag lyckas, man behöver verkligen tålamod när man gör dem. Nästan så man blir helt knäpp på de, när man ska få i smeten i dem små formarna. Annars blir det en lugn dag, inte på bästa humör från igår. Då jag tappade bort min Förlovningsring!
Redan gråtit krokodiltårar i massor! Både jag, F & Dominic har finkammat överallt, där jag varit sen jag sist såg att jag hade den på fingret. 15 minuter innan jag upptäckte att den var borta, så hade jag precis rättat till den. Så exremt tråkigt & jobbigt att man inte kan hitta den. Då jag inte var på många ställen. 
 
Knäcken redo att svalna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
felicia

gott med knäck :)

       http://feliciaholmgren.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: