7 gånger

Inatt vaknade dominic 7 gånger, & frågade om det var morgon.. första gången var kl 1 på natten sen vakna han 6 gånger fram till 05.40 var sista gången innan han steg upp halv 7. Morgon pigg delux!
Nu är min söta morgon pigga prins på dagis. Jag ligger på soffan, fått många tips om att kolla på serier när jag är hemma. Problemet är bara att jag inte är en serie människa. Föredrar film & då är netflix perfekt. Bara det att när jag var sjukskriven förra året såg jag alla filmer jag ville se där. tyvärr uppdaterar dem filmerna väldigt dåligt. 
Då återstår det att läsa bok.. där är nästa problem, jag är en sån som aldrig fastnar för någon bok. 
- Besvärlig männska är vad jag är ;) Vet precis vad jag ska göra så fort jag har lov. Jag ska baka i massor! 
 
Nu ska jag ringa lite samtal, bland annat till malmös plastik kirurgi för att boka tid för "studie besöket". 
vet inte varför men är lite nervös för att ringa. Ska ringa till lunds förlossning också för att kolla så dem har fått min remiss. Min läkare sa att jag skulle ringa för att kolla & se om dem på lund ville prata med oss innan förlossningen. Eller om det bara var att komma in när det var dags. Så får se vad dem säger :)
 
Min älskade prins!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
RebeckaO

Du kan se filmer på swefilmer.com bl.a. :-)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: