05 | 11 | 2013

Dominic lämnad på dagis som. Fick 300 pussar som vanligt innan jag skulle gå hem igen & magen fick minst 100 - min fina prins är så gosig när man lämnar honom. 
Nu är det soffan som gäller resten av dagen. Sovit ganska dåligt i natt svårt att veta hur man ska ligga, magen verkar inte riktigt nöjd hur man än gör. - Tur man har en fin fästman som låter mig använda honom som gravidkudde. ;) Annars har dagens enda syssla varit att åka till barnmorskan, efter dagis lämningen & ta nytt Rh negativ blodprov. Då dem råkat märka mitt prov fel sist, Så var bara att ta om det. - tur man inte är rädd för sprutor.
 
Tända ljus, mysig filt, varm kopp tea & kolla runt på lite julklappar, medan mini små buffar i magen. Precis vad min plan är nu :)
 

Bebismagen vecka 28♥ ↓
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Emily - Gravid med första barnet ♥

Åh vilken tjusig mage :)

Svar: Tack :)
Jennii

       http://mylifeasemily.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: