Vart ska man börja?

Åh vart ska man börja.
Ja dagen igår blev så mycket bättre än vad jag kunde tro.

Började med att jag fick ögonbindel när vi satte oss i bilden.. & vi kom fram till Beddninge strand, där fina F ordnade en otroligt mysig picknick. Med ljuslykta & allt. Meningen var att vi skulle grilla men eftersom engångs grillar är som dem är så typiskt nog fick vi en som inte du funkade. Så blev dessert först istället, jordgubbar & choklad.

Min helt fantastiskt fina F hade till & med kollat upp vilket klockslag solen skulle går ner, synd bara att de fanns träd i vägen. Men där ute på beddingestrand ställer sig min fina sambo sig ner på ett knä & friar. Helt oväntat var inte alls beredd på det. Blev helt chockad , (smälter fortfarande in) men där stod han i solskenet med den vackraste ringen. Självklart sa jag ja! För han gör mig så lycklig.

Kollade inte ens på ringen innan jag svarade var så tagen i ögonblicket.
Men fick en 18 karats guld ring med 18 diamanter!, kan en flicka vara gladare.En vacker ring & en fantastiskt fästman.


En vacker ring behöver fina bilder ♥ ↓ 


Kommentarer
Lina

Åh stort grattis! Vilken fantastisk ring!! All lycka!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: