Lördag

Idag steg vi upp kl 07:00 när barnen vaknade. Ingen sovmorgon direkt. Blev busfabriken med barnen idag som vi hade lovat även om vi gärna varit ute i solen, men fick åka ditt eftersom dem var sjuka när vi skulle de sist. Massa bus & kul hade vi :)

På hemvägen somna barnen i bilden så vi passa på köra lite små mysiga vägar även kolla in häckebergaslott och ställa lite frågor. Så fint där ute :)
blev bara hem & äta sen skulle Dominic iväg till sin pappa då hans lillebror ska döpas i morgon. När han hade åkt så kom min syster med familj hit. Min systerbarnen ville låna badkaret.

Helt slut nu efter denna dagen som bjudit på så mycket!
Nu har jag bäddat ner mig soffan & skickat väg fästmannen på godis köp :)

Lite bilder från dagen med familjen


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: