Hemma

Äntligen hemma efter en tidig arbetsdag.
Mår inte bra alla. Dunder förkyld & feber, så var tufft att jobba idag men bara att göra de man ska & klaga när man kommer hem.
Så nu har jag bäddat ner mig i soffan med en pinglass , näsdukar & nässpray ;)

Dominic kommet hem vid 4. Dominics pappas sambo R räddade oss igår genom att erbjuda sig vara barn vakt när det krisade för oss igår kväll.
Så han var ute med henne och red. Såg bilder & fick höra att han ridit själv på en en stor häst & dessutom travat helt själv. Riktigt stolt över honom ( häst människa som jag är) dock lite avundsjuk på honom då jag själv är jätte sugen på att rida men känner ingen med häst. ;) men är glad att han hade en toppen dag igår. Uppskattar verkligen den bra relationen vi har mellan familjerna till Dominic.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: