Helgen

Nu ligger jag skönt i soffan med F.
Dominic har precis somnat efter att vi hämtade han ikväll hos sin pappa & R.

Denna helgen har varit full rulle, igår blev de en tur in till stan. Sen skulle F företag springa på ett företags lopp dem hade här i Skurup. Kul att se :) själv stod man med företags flaggan & fick vifta.
kvällen avslutades hos svärföräldrarna på god middag :)


Vaknade idag av att fina F hade fixat jätte fin frukost till mig <3 sen blev de hem till svärföräldrarna snabbt igen för att lämna av morsdag present .
Direkt efter de så blev de lite stressigt eftersom vi skulle hem till min mormor & morfar. Firade deras 50 års bröllops dag. Blev god middag & tårta med släkten :)
Så nu har vi inte mer än landat i soffan. Snart dags att gå till sängs för att orka jobba i morgon

Bilder från helgen, min mamma fick en stor glasskål med ett stort fint ljus i av min syster & mig i mors dag present.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: