God natt

Phu.. Denna dagen har varit tuff. Började med att vakna änu mer förkyl än tidigare plus mer feber.. Så skulle varit hemma från jobb men eftersom jag tar dem flesta städen så finns de ingen som kan hoppa in för mig. Så fick kompromissa med chefen att jobba ett kortare pass idag. Men inte lätt att städa när kroppen säger emot. har vilat resten av dagen & kollat film med min älskade Dominic.
i morgon åker Dominic till sin pappa så då ska jag bara ligga i sängen hela dagen & verkligen vila upp mig. är lång ledig nu tors-mån så inte jobb fråns tisdag så har gott om tid att friskna till :)


Hoppas på en helg med fint väder, blir massa mys med bästa sambon, sen är de överraskningen som väntar på fredag som jag är så nyfiken på. Så har något bra att se fram emot trots en dålig dag idag.


Nu är det nattning av Dominic som är trotsig!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: