God morgon :)

Idag är det fullt ös, börjar om en liten stund blev 09:00-20:30 förhoppnings vis 20:00. Kommer nog drömma om städning efter denna dagen vi ska städa tre olika ställen. Schemat ser ut så här
Södrasandby-Lund-södrasandby ;) så blir lite åkande så får ta de som pauser.

Mina finisar har åkt iväg nu, Dominic till dagis & F till jobbet. Idag ska Dominic tills sin pappa & R vilket är ganska bra tajming så slipper han vara så länge på dagis ikväll :) blir en Barnfri helg med ganska mycket planerat. Bland annat ska vi in till malmö & inhandla lite saker, även titta runt & ta en mysig fika. Sen på söndag firar min mormor & morfar 50 års bröllops dag så det ska självklart firas med mat & tårta :)


Lägger upp ett collage på lite sommar kläder jag gärna velat haft :)
(tråkig när de inte är bilder på inläggen jag vet. )


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: